Betus18 Amin canım sende hayırla kucağına alırsın inşallah doğum sırasında bişey hissetmiyorsun diyemem acı hiç yok ama derilerinizin gerilme hissini yaşıyorsun ama sıfır acı sonrasında ağrın oluyor ama ağrı kesici ile geçiyor ben çok yatmadım devamlı yürüdüm yürümenin çok faydası oluyor çünkü gaz çıkarman gerekiyor ayıptır söylemesi ama... Ama dediğim gibi bunların hepsi geçici kalıyor yavruna kavuşunca 😂😂