Gigi89 Ben 22 de yaptırdım canım 22.haftamda çağırmışlardı beni hiçte agrım olmadı kimisi çok ağrıyor diyor ama bende hiç bişey olmadı valla 😁 Ben 2.dozu vurdurmadım çünkü gebelikten önce de tetanoz aşısı olmuştum ben sağlık ocağında vurulduğum 2.doz yerine geçti Tetanoz aşısı olduktan 3 4 saat sonra detaylı ultrasona girdim ben bi sorun olmadı canım bisey olmuyor yani