hilal_yener ben nerdeyse her gün yiyorum narı ve kendim ayıklıyorum böyle şeyler bana tamamen batıl geliyor ciddiye bile almıyorum bence kafanıza takmayın çok ütopik şeyler ya 🙄 yok nar yedim leke oldu ayıkladım leke oldu falan bilemiyorum herkesin kendi görüşü ama gebelikte söylenen onu yapma bunu etme tarzı o kadar çok şey var ki hepsini kafaya takacak olsak bitmez bu 9 ay 😅 rahat olun, içinizden geleni yapın istediğinizi de yiyin bence 😇🙏🏻