Ocak16 Merhabalar herkese.. bugün çatı muaynem vardı 39. Haftaya giriyorum. Anestezi uzmanı spinal mı epidural mı istiyorsun dedi. Farkını anlattı ancak benim kafalar karıştı??. Tecrübeli olanlardan yorumları beklerim :)