Alpi Kızlar şuan 38+2 yim. Bugün kontrolde doktor bebeğin başının çok aşağıda olduğunu Doğum kanalına girdiğini söyledi. Doğum kanalına giren Bebek ne kadar durur? 😬 doktorum bir hafta şehir dışında olacakmış perşembe gecesi gelecekmiş o zamana kadar bekler mi açıkcası biraz tedirginim
Alpi Real erkek💙 ama 35. Haftadan beri nst de sancılarım var doktor erken gelebilir demişti normal Doğum bekliyorum
CerenAkbulut Alpi bendede aynı dert. 37 bitiyor yarın, eşim yanımda yok 12 gün sonra gelicek, 12 gün daha doğmaması lazım 😄🙏🏻
gezentianne Real arkdsm nerdeyse 42'de dogurdu kızı, bence o değişiyor çevremdeki cogu kız 40'ı geçti
Alpi CerenAkbulut benim de eşim Salı günü bedelli askerliğe gidiyor :( eşim Doğum yapacak diyince yolluyormuş genelde komutanlar. Sıkıntı olmazsa o da Perşembe Cuma gelmiş olursa, doktorum da gelirse....... hesaplar hesaplar 😬
Gktrkeymn Hayat16 bende yarın 39 haftalık olacam da kontrolüm vardı bugün gittim baş gelişmis bebek kanala girmiş mi diye sorduğumda onu yalnız alttan bakarak öğrenebiliriz dedi sağolsun alttan da bakmadı açıklık var mı yok mu onu da bilmiyorum öyle eve geldik 🤨
Kumsalinannesii Alpi bana bir hafta içinde gelir demişti öylede olmustu ilk kızım 39.4 te geldi ☺️☺️ Umarım umduğun zamanda gelir 🥰