TugbaaaBuglem tebrik ederim öncelikle..benimde şuan 3.hamileliğim ve plansız bir şekilde hamile olduğumu öğrenmiştim şok olmuştum.. biri 14 diğeri 10 yaşında oğlum var şuan evimizde şokun yerine kocaman bir heyecan var bende öyleyim sanki ilk çocuğum olacakmış gibi mutluyum bir an önce kucağıma almak istiyorum sanırım ara çok fazla olunca böyle oluyor.. yazılmışın önüne geçilmiyormuş ben bu hamileliğimde onu anladım,hepimiz için hayırlı olsun