Lavanta34 Herkese selam🐣 Hanımlar nasıl gidiyor kaçıncı haftalardasınız? Biz 13+4 olduk🍋 Cinsiyeti öğrenen var mı 🐣
Deletedmom315 Lavanta34 14+1’ iz 😍13. Haftamızda erkeğe benziyor dedi kasımın 15’nde kesin söylüycem dedi inşallah
LittleAnne 15. Haftamızdayız 🥰 Doktorumuz kıza benzetti çarşamba günü randevumuz var bakalım net bir şey dicek mi 😌
Lavanta34 LittleAnne ben en son 8+4 de kalp atışını duymaya gittim daha da gidemedim vakit bulamadım çok mu geç kaldım kızlar ne sıklıkla gitmeliyim kendimi çok kötü hissediyorum.
LittleAnne Lavanta34 yani evet canım ayda bir kere gitmen gerek ihmal etmeyin mesela şuan folik asit kullanımınızı bitirmeniz ve doktorunuzun yeni verdiği ilaca başlamanız gerekiyordu düzenli gidin bundan sonrası için olan olmuş
Hediyeee bizde 14+3 haftaligiz cinsiyetimizi söylemedi halen doktor bide halen ne yesem çıkartıyorum 😔 kendimi hep yorgun hissediyorum mecalim kalmadı 😥