Arzumworld bn sezeryanliyim ilkinde 1 hafta ayaga kalkamadim gecen hafta 2. Sezeryanimi oldum ayni günün akşamı yataktan kendim kalkiyirdum eltim ilk normal dogumunda büyük sıkıntı yaşadı makatı bile yırtıldı ikincisinden çok korkuyordu dogumdan sonra dediki bukadar kolay olacağını bilseydim korkmazdim diye sadece aktif ol yürüyüş yap bide korkma cok iyi gecicek doğumun