Merhaba hamişler 😆 ben 16+4 haftalik hamileyim dün doktor kontrolümüz vardı cinsiyetimizi öğrendik 😁😁erkek olucak inş.
Bebeğimiz 😆😆 ben hic bebeğimin hareketlerini hissetmedim ama dünden beri karnımın içine sanki iğne batiriyolar gibi oluyo tekrarliyo hem bunu 5 6 kez 😆 acaba bu bebeğimin hareketleri olabilir mi ?