Htc2604 Kizlar merhabaa arkadaslarim misafirlige gelirken cok seviyorum diye chesecake alip gelmişler nezaketen bir porsiyon yemek durumunda kaldim peynir falan var icinde ne biliyim yumurta falan var chesecake nasil pisiyor bilmiyorumda tüketen oldumu hic aranizda ya bazen boyle herseyi dusunmekte cok yoruyor insani ama napalim bebişlerimiz icin hersey normal diye dusunuyorum ❤ bu konudaki yorumlarinizi bekliyorum canlarim
hunilimom Htc2604 ne bulduysam yedim hiç sıkmadım kendimi özel bu durumun yok ise niye sıkıyorsun kendini
defne55 Htc2604 valla karşıma hangi tatlı çıktıysa peynirli yumurtalı şekerli allah ne verdiyse hiç umursamadım 😂
Nuraslanklc Htc2604 😂tatlı olsun da ne olursa olsun herşeyi yedim en çok peynir helvası ve çerkez tatlısı yedim şimdilerde onlar yerine canım tatlı isteyince cevizli sucuk yiyorum😅tatlılar 12 kilo yaptı 10 haftada artık dikkat etmek lazım😂😂
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Htc2604 tatlı ve yağlı yiyecekler fazla yendiğinde bebekte obezite yada gelişim geriliği olabiliyor.Ama birşey olmaz 1 dilimden.Bende çikolatayla savaşıyorum:-/
Htc2604 hunilimom özel durumum yokta cok sukur hayatim internette yazan bi suru sey sunu asla yemeyin bunu yapmayin falan yazinca endiseleniyo insan yoksa yemeyi cok cok seven bi insanim
Emin_e Htc2604 cok severim evet yumurta ve labneyle yapiliyor ama pisiyor zaten cig degil yiyebilirsiniz:)
Medine_1992 Htc2604 böyle postlar okuyunca acaba ben çok kötü bir anne miyim diyorum canım 🙄çünkü her türlü tatlıyı yiyeceği yiyorum ve hiç vicdan yapmıyorum ne olabilir ki zehir yemiyoruz sonuçta
Badevehande Yumurta kullanılan pişiyor yumurta kullanılmayan pişmiyor hangisini yediysen diğer pastalara kıyasla daha az şeker ve çok miktarda peynir bulunduğu için daha sağlıklı afiyet olsun 😊
Medine_1992 Badevehande iyi bari canım 😁😁 bazı hamişler o kadar ince düşünüyor ki diyorum ben ne odunum yiyip duruyorum 😁
Badevehande Medine_1992 zaten 20 ye kadar bende o civarlarda aldım sonra ayda 4 kilo alarak rekor kırdım 😂