A-d-f Hanımlar merhaba bugun doktora gittim bebeğin aşaği inmiş dedi daha 20 haftalık düşük riski var dinlenmen lazım dedi çalışıyorum gün içinde ayaktayım sürekli erken doğum olur diye çok korkuyorum benim gibi olup da zamanında doğum yapan var mı?
A-d-f defne55 doktor risk var dedi ama çok riskli demedi öyle olsa rapor verirdi diye düşünüyorum memuru işten ayrılma gibi bir durumum da söz konusu değl.ben ağrı sancı hiç bir şey hissetmiyorum