Drybrt Kizlar 33+1 olduk bugün.kalcam kemigimde ağrı var bnm karnım sertleşir sizde durumlar nasıl ?ilk doğumum sezeryan oldu o yüzden Kasım 20den sonra alincak bu arada
sahibe Drybrt bebeginin cinsiyeti ne canm bu arada benimde sag kalcam adriyo cok kotu nasil gecer acaba bende 16 haftalk hamileyim
Tgbh2810 @Drybrt merhaba canım. Bende 33. Haftamdayım ve bendede aynı ağrılar mevcut. yürürken belimi tuta tuta yürüyorum 😊 sağlıkla bebekleri kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🌸
Drybrt Tgbh2810 insalla kasıklarım i sancı yokluyor gibi önceki hamileliğimde oğlumda hiç sancı acı çekmedim o yuzden bilemiyorum anlayamıyorum korkuyorum 😒