feraye12 kizlar 30 haftaligim bir iki gundur ozellikle bugun bebek asagiya baski yapiyor sanki bi kac kisi gobegin asagi inmis dedi 😱 baya hareketlerini asagida hissediyorum 30 hafta ve ustu olanlar ne durumdasiniz ?
Sghslove feraye12 bende de oluyordu çişim gelmiş gibi acıtıyor zıplatıyordu doktor normal bebek aşağı doğru hareket ediyordur başı dönmüştür baskı yapıyordur dedi ama muayene ol mutlaka derim ben. Herkes aynı olmuyor çünkü ben her şeyi danışıyorum doktoruma