Derderya Kizlar karnimin ici cok aciyo ozellikle hareket edince ici yirtilmis gbi aciyo 31 haftaligim bu arada boyle olan varmi normalmi karnin icinin acimasi
Sahreyldrm Derderya çatlayacaksin kuzumm 😑 bende de acı vardı o haftalarda şimdi 34deyim göbek çevremde kırmızı çizgiler oluştu bu hafta ve çok acıyor eğilip kalktikca yirtiliyor sanki
Beyzanurlina Derderya gobek delıgıne yakın etrafları acıyodu benımde kuzum geçti uzun sürmedi allahtan çatlamadım ama karnım sertleşiyo geriliyo büyüyo artık ona önemsemedım fazla 🥴🙈 32+2 haftalıgız
Sahreyldrm Derderya aynen canım valla sen mi ben mi 33e kadar çatlamadim sevindim ama 34te catladim resmen 😐catlaga takmıyorum ama aciyor yani
Meleyke97 Derderya ben oglumda zaten catlamiwtim hemde fenaya popo karin fena catlak😖 hala izleri kaldi oglum 4yasinda. Ama dogumdan sonra acisi olmuyo ara ara kasiniyo
Sahreyldrm Derderya aynen öyle kuzum hele şu çatı ağrısı mahvediyor insanı ya ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum yürürken bile acıyor
Sahreyldrm Derderya 34teyim ben kuzum valla 29dan beri vardı ama şu iki haftadır yoğun şekilde ağrıyor çok kötü yapıyor beni gece hiç yatamıyorum
ipek353535 Çatlak acısı değil o !! Karnının içi açılıyor ... genişliyor çünkü bebek büyüyor . Bende yaşadım şuan o geçti kasık ağrısı başladı iki bacak arası 33+2 deyim
Sahreyldrm Derderya 36-37 gibi alacak doktorum canım riskli benimki biraz o yüzden az kaldı diye avutuyorum kendimi
Sahreyldrm Cokokuyan_dorukusunannesi48 bilmiyorum o kadarını canım ama çatlama ağrısı belli ediyor kendini yirtiliyor gibi oluyor