Ademnilay Kizlar 35 haftama yeni girdim bugun hafif kanamam oldu peceteye de geldi karnimda biraz sanci var belime vuruyo 35 haftalik dogum yapaniniz varmi ? Bebekleriniz kuveze girdi mi ?
Sghslove Ademnilay doktoruna sordun mu canım bunları ? 36dan önce küveze giriyor heralde ama sağlıklı olsun da belki kilosu organları gelişmiş her şey yolunda olursa girmez. Hakkınızda hayırlısı 🙏🏻 Umarım sağlıkla doğar büyür 🙏🏻💕
Fatmalipelit Ademnilay 33 haftalik yaptim canim kuvezdeler 12 gundur seninki belki girmez girsede 1 hafta anca kalir haftan kotu degil korkma insaAllah
Pericinar07 Ademnilay benimde sancim var hemde dün geceden beri bugünde doğum belirtisi olarak afedersiniz ishal oldum ağrım çok yarın gitcem nisan yada şu yok 35+2yim çarşamba 36 olacaktim randevum vardı hayırlısı artik
Ademnilay Sghslove ay amin canim ya doktor 33haftalikke n falan ciger gelistirici igne yapmisti erken dogum bekliyoruz
Ademnilay Fatmalipelit benimde 33 haftalikken ciger gelistirici igne vuruldu doktor 36 ya kadar beklersek iyi dedi
Skn23 Pericinar07 Valla bende 36 da bekliyorum 😂 fazla beklemesi de stres insana 😁 seninde haftan güzel allah bir nefeste kurtarmak nasip etsin
Ademnilay Pericinar07 hakkimizda hayirlisi canim bende 1.2 gundur ishalim hafif bel agrim oluyodu bide karnimda cok kasilma oluyodu suan hafif hafif pembemside olsa kan geliyo
Skn23 Ademnilay 1 hafta girer heralde Girsede canım da girmeyede bilir☺️ Nişanın gelmiş de hemen de gelmeyebilir bebiş ama sıkıntıya girme haftan güzel ☺️
Sghslove Ademnilay ciğer geliştirici de yapılmış hiç korkma sağ salim evinize dönersiniz Allah’ın izniyle en fazla 2 hafta kalır sende yanında kalırsın ömrü uzun olsun 🥰
tugbadm Ademnilay canım bir şey sormak istiyorum ishal oldum derken tuvalete gittiğin de ilk isgal gibi rahat yapmak mı yani gün içinde tekrar ishal devam ediyor mu yanlış anlama merak ettim de 33 haftalığım erken Doğumdan korkuyorum
Skn23 Ademnilay 36 diyince artık doğabilir oluyor zaten☺️ Gelişimini tamamlamış oluyor Allah’ın izniyle ☺️