Melteeeem birazda yaşadığın şehir , ev içinde doğalgaz mı klima mı kullanıyorsunuz odalarda yani ısınma şekliniz nasıl bilmiyorum ama ben doğalgazlı diye yaptım odasında üşümez ama Adana yazın acayip sıcak onuda eşimin beyazeşya dükkanı var klima taktırırım diye düşündüm 😅🤷🏻♀️