TugceErturk maddi durumdan yaptırabilirsen hiç tavsiye etmem canım. Benim bir haftamı zehir etmişlerdi. Bebeğime plesantada parlaklık böbrekte büyüme var sendromu riski var deyip riskli gebeliğe gönderdiler. Gittiğim hastanede sıvı alacaklardı istemedim. Tekrar büyük ultrasonla bakalım dediler baktığında doktorun bana kızım kalk bebeğin gayet sağlıklı ne parlaklığı demesini hala aklımdan çıkaramıyorum. Büyümeye normal erkek bebeklerde demişti. Makinelerin kaliteaizliğinden riske girmeyip gönderiyorlar dedi doktorum. Çok şükür sağlıklıydı bebeğim ama geçmeyen o bir hafta ömürden ömür gibiydi rabbime duadan başka bir çarem yoktu🙏