selma1442 ben 34 haftalik hamileyim damar renginde biseyler var gogusumdeki.damarlar gibi genisledi buyudumu yoksa catlakmi hangi renk olur nasil olur?
Sahreyldrm selma1442 çatlak değil o kuzum süt damarların genişliyor bende 34. Haftadayim daha hiç catlamamistim şu son bir haftadır göbeğimin kenarında kırmızı çizgiler oluştu ve içten içten o kadar acıyor ki 😐 çatlak kendini belli ediyor
Sahreyldrm defne55 kırmızı olur ama çatlak ilk başta kuzum bilmiyorum göğüste tarif ettiğin gibi benim de var ama süt damarlari yani ilk gebeligimde de aynıydı çatlama yoktu
Sahreyldrm defne55 AA pardon kuzum ben seni diğer arkadaşla karıştırdım kusura bakma lütfen 😊 evet aciyor ve insani gerçekten rahatsız ediyor acimasa hiç onemsemem bile ama işte
selma1442 sağolun kizlar gobegimdede damarlarim cok belirginlesti esmer tenliyim yani catlaklar kirmizi olur renk degisirmi acirmi? az kasintim oluyo nadir. hamileyken catlamayip dogumdan sonra catlayan varmi oluyomuki oyle