aslmstfa Annem de babamla isim konusunda çok anlaşmazlığa düşmüşler. Erkek tarafıyla görüşmemelerine rağmen babam adımı annesinin adı koymak istemiş. Annem deisim araştırması yapmasına rağmen bir isimde karar kılmamış ama kayınvalidesinin ismini koymak da istemiyormuş. Ben doğmuşum hala aklında bir isim yokmuş babam diretiyormuş ama 😂😂 Annem de gidip kadın doğum doktorunun adını koymuş, uzun lafın kısası ismim Nesrin olmuş 😂 Eşine başka bir isim seçmek konusunda ısrarcı olduğunu, oğluna seslenirken kayınpederinin ismini kullanmak istemediğini söyleyebilirsin. Eşinin iki isim önerisi güzel ama sonuçta senin içine sinmesi lazım iki ismin de... Kavga gürültü çıkarmadan eşini karşına al, tatlı tatlı konuş ikna olur inşallah 🙏🏻 Hayırlı doğumlar, dikkat et kendine göbişini benim yerime sev 💕