Dilara_x27 2 yaşında kardeşim var topa vuruyordu bende karşısindaydim ayakkabisi da vardı göbeğimin soluna geldi acıdı bişey olur mu sizce?
Elininanasi Dilara_x27 haraket falan ediyorumu canim?ediyorsa yada kanaman falan yoksa korkma bisey olmamisdir isnallah
Kizkalesi Dilara_x27 doktora görün. Benim doktorum hafif de olsa böyle durumlarda mutlaka gel diyor sızıntı olabilirmiş
Dilara_x27 Elininanasi hareket halinde olduğum için daha hissetmedim ama kanamam herhangi bişey yok tereddut ettim yinede:(
Dilara_x27 Kizkalesi doktorumu arayacağım az sonra aman aman sert değildi ama ayakkabı olduğu için hissettim acısını
merininyavrusu Beni de çok dar bir yerde biri sıkıştırdı geçerken ama karnım baya sıkıştı. Bi agrı falan yok ama ben fe endişe ediyorum. Bie bilen yok mu, gitmeli miyim Dr a?