ayseogndr Anneler Bi sorum olacak balık hiç sevmem ve yemem ama hamilelikte yenmesi gereken önemli faktör ve Bi kaç gün önce yedim ama midem bulanıyor yiyemiyorum. Benim gibi yemeyen var mı bide hangi balıkları tüketmek lazım
Skbn01 ayseogndr canim eğer balık yiyemiyorsan omega3 kullan,doktorum bana onu önermişti imom kullanıyorum ben
Nurr ayseogndr ben hiç tuketmiyorum hiç sevmem balığı iki hamileliğimde de çok çok az tüketim doktorum imom verdi onu kullanıyorum
busra-mutluanne1 Skbn01 bende kullanıyorum yaklaşık 1 buçuk aydır imom , bunu hamilelik sonuna kadar kullanacak mıyız doktorunuz bişey dedimi arada o aklıma takılıyo hazır görmüşken sorayım dedim😊
Rabia_tpl23 @ayseogndr Balık yiyemiyorsan onun yerine ceviz ye ama balık yesen daha iyi olur hamsi mesela 😊
Ygmr_kyl ayseogndr ben de ilk zamanlar yiyemiyordum hatta kokusuna bile gelemiyordum, ama yavaş yavaş hamsiyle tekrar alıştım, salatayla falan karıştırıp bol limonlu yiyince anlamiyorsun bile, en azından ton balıklı bakarna yapabilirsin
Skbn01 busra-mutluanne1 canim ben yaklaşık 10 haftalıkken başlamıştım 33 haftalığim devam ediyorum,doğum yapana kadar kullanacam,doktorum bebek acısından baya yararlı olduğunu söyledi. Tabi balık yesek daha iyi ama yiyemeyince mecbur..
busra-mutluanne1 ayseogndr bende balığı oldum olası yiyemiyorum değil ağzıma koymak yanından bile geçemiyorum banada doktor imom omega 3 verdi onu kullanıyorum 😊
Fdle ayseogndr ben hem balık yiyorum hem de balık yağı içiyorum 26 haftalık hamileyim çok faydası olduğunu düşünüyorum
Elif_t ayseogndr hamile kalmadan önce de pek sevmiyordum, şimdi adını duyunca bile kaçıyorum. Doktorum reGenesis max verdi. Onu kullanmaya başladım.
BeybininAnasi ayseogndr doktorunuza bildirin de hapını versin size o zaman. Önemli oradan alacağımız vitamin
Cskn Valla canım ne yalan söyleyeyim ben haftada bir mutlaka yiyorum ilk zamanlar yemiyordum ama şimdi haftada bir mutlaka tüketiyoruz 😂