Sukufe Kızlar ben acıyı çok seviyorum yeni hamileyim ama.kendimi tutamıyorum bazen yiyorum sizce zararlı mi
Kayraymina Sukufe bence canınız ne isterse yiyin ben yiyordum hicbirsey olmadi ilk cocugumdada şuan ikinciye hamileyim yine yiyorum biber en başta çok yiyordum şimdi mide yanmam var ondan yiyemiyorum daha doğrusu yemeye korkuyorum aklınıza ne gelirse yiyorum
Sweetblonde88 Sukufe ilerleyen haftalarda kabızlık ve hemoroid gibi sorunlar oluyor o zaman iyi gelmez tabi onun dışında bence sorun olmaz mide sağlamsa.
Gizemabc Sukufe Çevredekiler olur olmaz her şeyi der canım. Dinleme. her şeyin fazlası zarar. Kararına yedikten sonra bir şey olmaz
Cookie_the_pomy Sukufe ben acı seven biri değildim. İlk dönem okadar acı yedim ki buna kimseler inanamadı:) oğlum oluyor:) bi zararı danolmadı; lakin her zaman hemoroid riski var ama bana olmadı
Derderya Bende acili salgami cok seven biriydim ama bi kere ictim hamileyken cok pisman oldum migdem yana yana bi hos oldu
BirHamile Yiyebilirsin, cocuga zarari olmaz olursa sana olur mide yanmasi veya sonra acinin cikmasi gibi😁
Tgb2310 Cnm bence acı neden yenmemeli şöyle açıklayım gebeliğin ilk dönemlerin de henüz bebeğin tutunma durumları olduğundan bu dönemde pek tavsiye edilmez hani derler ya ıkınma uzanma kendini zorlama die. Acı da sizde nasıl bilmiyorm ama bende fazlası karnımı buruyor ishal falan ediyor bnmde cnm çok aşırı istemişti deli gb kendimi yakmak zevk veriyordu ama sonra azalttım
Cnnkgn Çevremdekiler acı turşu yeme düşüğe neden olur falan diyordu ama ben cok sevdiğim icin bir iki tane yemekle hep yedim çünkü çok seviyorum yani çok şükür bi sıkıntı olmadi 17 haftalığız.
Ozgdnc Bende çok severim azaltarak da olsa devam ediyorum. Tuvalete çıkarıyor malum ıkınma konusuna dikkat ederseniz sıkıntı yaşamazsınız. Tuvalete çıkarken kendinizi çok zorlamayın. Midenizde yanmıyorsa da yiyin gitsin ☺️