Gulsunn Selam arkadaşlar, Dün tavuk yedim ve zehirlendim. 4,5 aylık gebeyim. Doktorum bebeğe geçmez dedi ama içim rahat etmedi. Sizce de geçmiş midir yoksa hemen tesir etmez mi bebeğe ? Gece karnım ağrıyınca hemen yoğurt yedim serum istemedim artık
Nesexx Gulsunn 35. Haftada ben zehirlendim hastaneye gittiğimde seruma gerek kalmamıştı be yediysem çıkartmıştım evde bebekte bir sorun yok
Nazann Gulsunn ben de 6 aylıkken besin zehirlenmesi yaşadım zehirlendiğimi anlamadan saatlerce kustuktan sonra gittik doktora şükür ki bebeğim etkilenmedi.
Queen19 Benımde basıma gelmıstı 5 aylık hamıleyken 9 saat boyunca hastanede kaldım 4 tüp serumla toparlandım doktorda dedı korkulucak bırsey yok bebege zarar gelmez diye.
Gulsunn Nesexx canım afedersin ben ishal oldum ama hiç istifta etmedim. Çok bişeyim yok zaten ama bebeğim için endişelendim