Nasippp evet eczaneden canım benim abimin eşine doktoru vermişti tabip albay. Oda bana vermişti nisan ayında bende kullanaym yan etkisi yok nasılsa dedim o ay hamile kaldım haziranda kürtaj oldum phtılasma varmıs bende 4aydır deniyorduk bu ay tekrar aldım kullandım hamileyim hemde 7gün var adetime😊🙏🏼 Kesinlikle alabilirsin