Sghslove Kızlar 20lik dişim çıkıyordu apse yaptı antibiyotik kullanmak zorunda kaldım epey zaman oldu ama şimdide sanki üst diş etim sallanıyor gibi dilime geliyor acaba diş eti yarıp çıktı da ondan mı öyle oldu canım çok acıyor 😔
TugceErturk Sghslove ya canım çok geçmiş olsun 😔 bende şuan diş ağrısı yaşıyorum çok zor Allah yardım etsin. Benim daha yeni bugün oldu 😔
jsmn Sghslove Görmeden bir yorum yapmak zor 🤷🏻♀️Bir diş hekimine görünün bence snra apse yapar vs problem olmadan önlem alınmış olur.
Sghslove jsmn diş doktorum şehir dışındaymış yoksa bugün gidecektim başka bir doktor aradım o da doluydu. Yarın sabahtan birini bulabilirsem gidicem buradaki diş hastanesinden sıra almak çok zor mecbur özellerde arıyorum
TugceErturk Sghslove ya inan çok zor durumdayım şuan gece daha beter agriyip beni perişan edecek biliyorum 😔 doktor da bisey yapamaz ki şuan. Tuzlu gargata iyi gelir mi ki 😪