glslnnb
16+2 olduk bugün elimden geldiğince okuyup araştırmaya çalışıyorum bebeğim ve benim için ne iyi olur diye. Ama en iyisini yaşamış tecrübe etmiş arkadaşlarım bilir dedim :) bu günden sonra bizi neler bekliyor? Aşı zamanımız detaylı ultrason yapmamız yapmamamız gerekenler, yavaştan alışveriş listeleri :) genel bir başlık oldu ama aklımda o kadar soru var ki. Şimdi doktora gidiyoruz kontrolümüz var dörtlü tarama yapılacak :) doktora da bir dolu soru hazırladm :)