Kuzucugunannesi hayır canım benım,hiç alttan bakmadılar ,ultrasondan bakıyorlar burda,birde her ay bakmazlar 12. 20.28. 32. 36 haftalarda çağırırlar ,önemli bir şey varsa çağırırlar seni,yoksa her ay yok bile kontrol ☺️Bebegi fazla rahatsız etmiyorlar 😋