FatmaNurRavzaNur
Normal de böyle şeyleri doktora bile söylemekten çekinen biriyim malesef 25 haftalığım ishal olmuşum çok kuruntu yapan biride değilim fakat geçen bir yazı gördüydüm bu konuyla ilgili bana kalsa normal üşütmüş olabilirim ama sizce doktora gitmem gerekiyormu ?