Svlyklc93 Sevgili annelerim Sefaköy medipol hastenesine gidipte doktorundan memnun kalan var mı doktor ismi verebilir misiniz?
ilknuryzc1 Svlyklc93 soyadı ergenekon olan bayana sakın gitmee. Alale acele davranıyor hiçç memnun kalmadım. Baska hastaneye gidiyorum. Ve bana sürekli idrar teşhisi koydu oysa oda yokmuş. bin pişmanım ona gittiğime
latrodectus Svlyklc93 ben de birkac kez irem yengel e gittim memnun kaldim cok ilgili bir doktor. isterseniz deneyebilirsiniz
superrmomy ilknuryzc1 evet o doktora bende gittim tam bir felaket asla önermem internette ki yorumlara kanıp gidenlerdenim 🤦♀️
Senakarabey Bende orada Deniz hanıma gidiyorum memnunum. Gereksiz panik yaratmıyor strese sokmuyor sizi. İlk gebelik olunca benim için önemliydi bu konu. Hiç bilmediğim şeyler olduğu için konuştuğum zaman rahatlayacağım bir doktorum olsun istiyordum oldu 🙂
Minnosannis1 superrmomy cnm bende internetteki yorumlara kanıp gittim. Ama ben tahlilden tahlile koşturdu. Alale acele davranıyor. Bi kere demedi şikayetin var mı nasıl hissediyorsun. Nefret ettm o kadından. sen şimdi hangi hastaneye gidiyorsun
superrmomy Minnosannis1 ben onunla yaşadıklarımı sana bi anlatsam şaşıp kalırsın canım yine aynı hastaneye gidiyorum İrem hanıma