Caydemir Kovaburcu doktora gidin lütfen dahiliyeye. Ben de yatıp dinlendim ki doktor gözetimindeydim. Yine de ilaçsız atlatamadım bronşit oldum şu anda antibiyotik kullanıyorum. Daha ağır ilaç alabiliyoruz bazen baştan sıkı tutmazsak☹️
Caydemir Kovaburcu yani normalinde de dahiliye bakıyor iç hastalıkları. Doktorum da dahiliyeye yönlendirdi. Kadın doğumcu bu konuda ne yapabilir ki
Semooshh Doktora görünmekte fayda var. Kadın doğumada gitsen dahiliyeye yönlendirir herhalde bacağım ağrıyo dediğimde ortopediye git demişti 🤷🏻♀️ bende bilemedim öyle Bi durumda hangi bölüme gidilir.