Hira17 Bernurrrr 23 haftanın içindeyim ve sabahları gelen mide bulantılarım var çok kötü birde yanmam oluyor arada
ipekveannesi Bernurrrr benim başından beri vardı 23ten sonra azalmıştı şu an 27+3 olduk sanki başa geri döndüm bulantılarım şiddetlendi 😥
Hira17 Bernurrrr yeni başladı zaten başta da çok bulantım kusmam olmadı nadiren olurdu canım nabalım artık dayanıcaz bebeklerimiz sağlıklı olsun
Bernurrrr ipekveannesi acaba neden başladı erken Doğum riski olabiliyor diyorlar çok endişeleniyorum :(
Elif2834 Pazartesi doğumum var daha sabah kustum ve midem hala kötü 9 ay boyunca geçmek bilmedi su nalet bulantı. Inşallah doğumdan sonra geçer ya 😔
ipekveannesi Bernurrrr kontrole gideli 1 hafta oluyor kızım gayet hareketli ve iyiydi bir sıkıntı yoktu genellikle son haftalarda kusma doğum belirtisi sayılıyor
Canan_irem96 Yani kiminin ki 9 ay suruyomus soyle benim ic karnim buyukmus yani cik.adi cok o mideye bagirsaklara baski yaptigi icin olabilir dediler