Elifimsi
Merhaba anneler 2 hafta kum döktüm ve 2 hafta her gün sabah akşam gece aralıksız siddetli sancılarım oldu. Hamile oldugum icin tedavi uygulaması yapılmadı tek çarem su içmekti. Siddetli sancılar gecti bel agrım vardı cok. Salı günü rutin kontrole gittim karnin cok tas gibi dedi nst bagladı 4 tane ağrım cıktı direk yatıs verdi serum ve bebegin cigeri gelismesi icin 2 igne yapti 24 saat gözetim altinda kaldim erken dogum riski tehdidi var diye dün ciktim hastaneden ama korkuyorum cok böyle sorun yasayan var mı kıbrısta yasıyorum türkiyeye izne gelmistim böyle sorunla karşılaştım dua eder misiniz insallah hepimiz bebeklerimizi saglıkla gününde kucağimiza aliriz :(