Mervesytrk arkadaşlar selam:) benim dr um arkadaşımdı :) bi gün masaya kokoreç geldi, herkez aldı maşallah ben bakıyorum öyle, dedi ki “neden yemiyorsun?” “e zararlı değil mi?” Dedim.
“Yok iyi piştiğinden emin ol; şarküteri ve processed (işlem görmüş) gıdalar yasak”dedi.
Valla ben zannederim gebelik boyunca 7-8 kere yedim 36. Haftadayız herşeyimiz de normal ☺️