Esraminnak
Kızlar 7+4 günlüğüm doktor yeni eski 2 tane kese var dedi. İkiz olabilir ama gelecek ay net olur dedi
mehtap5506
GKaybolan Ikiz Sendromu var doktorlar en başta bundan dolayı bekleyelim diyor ama ben şuan gayet sağlıklı ilerleyen 25+5 çift yumurta ikizlerine hamileyim
Ozgdnc
19+5 ten selamlar 🥰 çift yumurta ikizlerine hamileyim. Bana da en baştan bu uyarı yapıldı ama neyse ki yola 2 bebekle devam ediyoruz
İnşallah sizinkiler de sağlıkla ilerler
Hacer_ikiz_gebe
19+4 üzbizde 6 haftalıkken hem keseler hem kalpnatışlarını duyduk inşallah sizde duyarsınız sağlıkla ❤️ Her gebelik kendine özel o yüzden akışına bırakın 😊