7083206 Benim rahmim kalp şeklinde bugün ultrasonda çocuğumun kafası rahmimin bi tarafında ayaklarıda bi tarafındaydı. Doktor çocuğumun sağlıklı olduğunu söyledi çok şükür. Benim sorum şu kalp şeklinde rahmi olup gününde doğum yapan var mı ? Sezeryan mı normal mi doğum yaptınız ? Doktor benim doğumumun zor olabileceğinden bahsetti.
Sbhdr Canim arkadasima da kalp seklinde demislerdi. Normal dogum yapti. Kizi 42. Hafta geldi ama onun. Son zamanlarda sürekli plates topunda oturuyordum diyordu. Ama sizin için yine en iyisini doktorunuz bilir. Başka bir doktora da görünün içiniz rahat etsin.
7083206 Sbhdr ben özele gidiyorum normalde bide devlete gitmek istedim devletteki doktor öyle dedi. Kendi doktorum gününde doğum görünüyor dedi. Ama yinede kafama takıldı. Teşekkür ederim canım bilgi verdiğin için ☺️