28asu29 ben de yastıkla deniyorum ama olmuyor. Hamile yastığı alıyım diye düşünüyorum artık çünkü cidden bebeğim en rahat sırt üstüyken rahat uyuyor o zaman gece boyu uyandırmıyor. Yoksa yan yatınca gün boyu bel ağrısı. Bebeğin kordonundan giden kan akışı yavaşlıyormuş sırt üstü yatınca o yüzdenmiş en iyisi sola yatmak