Rabiayyyy Kızlar son 10 gün heyecanla bekliyorum nadir bel ağrım ve gece tuvalet bekleyişi dışında bi skıntımız yok sizde durumlar nasıl 😀😀
Ftm_yns Rabiayyyy benimde 9 günüm kaldi arada adet sancısı gibi oluyo yürüyüşte zorluk gece tuvletleri onun disinda bende bekleyisteyim ne zaman gelecek 🤗 acba
Brcavci7 Benimde son 10 günüm canım senin gibiyim bende bazen kasıklarım zorluyor onun haricinde iyiyim 😊