atanurmervee benim dörtlü testimde çok yüksek risk çıktı. Detaylıda da kalpte delik ama profesör bu down deliği değil küçük bi şey kapanır dedi. Başka bulgu yoktu sonra Prenatest yaptırdık temiz geldi sonuç şükür. Rahatladık yani eğer şüpheniz varsa siz de onu yaptırın beni dörtlüdeki risk mahvetmişti. İkili dörtlü yüzde 70 doğruluk payı veriyor. DNA 100 de 99,9 inşallah sorun yoktur sağlıkla alın kucağınıza 🙏