BurcuDemirGmtekin Kizlar ben 8 haftalik hamileyim, bu happymomdan takip ettigim kadariyla bebegimin hergun bi yerleri gelisiyo. Ama ben hicbisey yiyemiyorum sadece kuru ekmek, kraker bazen peynir.2 kilo vermisim hatta. Bebegimin gelisimi icin faydali, saglikli seyler yiyemiyorum. Sizin de akliniza geliyodur. Gelisiminde kotu biseyler olmaz insallah dimi. Bu konuda bilgisi olan var mi?
Homozigotmutant BurcuDemirGmtekin ah canım ben de öyle hamile kalmadan önce çok iyi beslenirdim şimdi faydalı her şey çok çirkin geliyor bana decavit kullanıyorum biraz içim rahat ilk 3 ay depolardan gidiyormuş bebeğe sonrası önemliymiş diye biliyorum
Haticeyildiz BurcuDemirGmtekin 12.haftaya kadar zaten senden beslenmiyo bnde hep galeta ve beyaz peynirle gecistiriyodum ogunlerimi 12den sonra duzenli beslenmeye calis simdilik sorun yok 😊😊
seymos BurcuDemirGmtekin bebeğiniz ilk 3 ay kanla büyüyor. Kan rezervinİzi boşaltıyor yani. Yediklerinizle alakası yok yiyemiyorsanız üzülmeyin. 4. Aydan sonra zaten kan ilacı başlanıyor değerinin düşüksede normalse de. Zaten çok hassas donemlerdesiniz bunun için üzülmeyin ☺hiçbirsey yiyemeyip sürekli istifra edenlerin bebekleri nasıl.buyuyor. bişey olmaz inşallah Rabbim onları koruyor
Gizevren Canım yemen şart kendini zorla bebiş içinde senin içinde çok çok önemli hamilelikte bağışıklık çöküyor sonuçta içinde bi can var çok dikkat etmen gerekiyor.. kaşar, muz ve ceviz yemeye calış bebişe kilo aldıran besinler diye duymuştum
BurcuDemirGmtekin Gizevren nedense muzun kokusundan nefret ediyorum, tostlarim da kasarli oluyo ama iste, ceviz, badem, findik, yogurt, sut, yumurta falan yemek gerekiyo ben de sifir 😔
BurcuDemirGmtekin Ilk 3 aydan sonra insallah saglikli beslenebiliriz o zaman vicdan yapiyorum cok fena
Gizevren BurcuDemirGmtekin halsizlik bulantı iştahsızlık tiksinme hepsi fazlaca oluyor malesef ben sana diyorum ama kendimde uygulayamıyorum yerimden kalkmaya bile halim olmuyor bazen bakma 🙈 canının istediği hayır diyemediğin yiyecekler illaki vardır en azından onlardan yemeye calısıyorum hepten halsiz düşmemek için sende öyle yapabilirsin.
BurcuDemirGmtekin Benim dusuk icin kullandigim bi kac ilac var malesef onlar midemi agritmasin diye yiyorum. Midem bos oldugunda daha cok bulandigi icin artik bol bol kuru ekmek tarzi seylerle gecistiriyorum hele ki su 4.aya bi girelim insallah bulantim tiksintim gecsin herseyi yiyip iccem saglikli 😏
Mrvt BurcuDemirGmtekin canım merhaba konunla alakalı değil ama bişey sorcam bende de hipotoridi var 5 aylık evliyim çocuğum olmaz diye çok korkuyorum senin de mi geç oldu hamileliğin 😔
Semaeker Ay ilk haftalıkta malesef bende öyleydim 3-4 ay hatta belkide iştahsızlık ve kilo almak yerine veriyordum yemek aklıma gelmiyor gelince de midem bulanıyordu.Ama sonra çok şükür yemeye alıştım çok sağlıklı bişekilde doğumu bekliyorum inşallah🙏🏻
BurcuDemirGmtekin Mrvt meraba, ben bununla ilgili daha once bi yerde yazmistim sanirim. Onu okumusmuydun. Doktorlar hipotiroidi degilde ayni zamanda hasimatosu olanlara gebelige dusuk ihtimal gozuyle bakiyolarmis ama cok sukur ben 6-7 ay falan bekledim. Guzel dusun guzel olsun insallah, dua et. Bu zaten 10 kadindan 8inde tiroid rahatsizligi varmis oyle olsa bir Allahin kulu hamile kalamazdi. Allah herkese hayirli ve saglikli evlatlar nasip etsin insallah