Oznurrb ilk hamileliğimde başından sonuna kadar bindim ama gerçekten tehlikeli Bi kere tümsekten sert geçince belime ağrı girmişti bebek ne yaptıysam ne yediysem hareket etmemişti ve ben doktora yine motora binip gitmiştim 😂 ama binmesen daha iyi bence