Masal_2538 Suan 29+3 ERKEN DOGUM 30 yada 31 haftada doğumum var 900 gram olabildik anca kan pıhtılaşmasi var bende gelisim geriliği var kizimda 2 hafta geriden geliyor ve anne karninda giden damarda sıkıntı olduğu için kilo alamıyor
Iremgokce Masal_2538 çok minik daha kıyamam ama allah ikinizinde yardımcısı olsun 1000kg olsa çok var doğan prematüre üzülme güçlü ol bebeğinde gücünü hisseder
canimoglum53 Masal_2538 kurban olurum ona ya 🙏 rabbim yardimciniz olsun kuzum sagsalim kucagina al insallah.. bende 31.haftadayim suan bunu okuyunca cok etkilendim gercekten. Dua edicem size insallah🌼
Hasisinmelegi Masal_2538 öncelikle geçmiş olsun Allah yar ve yardımcınız olsun damarda ne gibi sikinti vardı bir arter bir ven mi? Dua edicem size inşallah sapasağlam dönersiniz evinize
Masal_2538 Iremgokce çok zor dayanmak 7 yıl sonra ki mucizem bilmiyorum inanki 😪😪aklım durdu inanki napcam
DnzNhr Masal_2538 Rabbim yardımcın olsun şafi ismiyle şifa versin sana ve bebeğine sabır diliyorum ❤️
Zuhal_19 Masal_2538 sağlıkla gelsin minnoş. Allah ikinizi de sağlık versin.. Zor lu süreç oluck ama annelik evlat için zoru başarmaktır..
Hacer_ikiz_gebe Anne karnında büyüyemiyorsa küvezde büyür içinizi rahat tutun hem haftanız cok erken değil 28 den sonra yaşama şansı cok yüksek tabii herşeyin iyisini Rabbim bilir. Biraz zor olur küvez süreci tahminim ama bende kendimi şimdiden alıştırıyorum mesela ben de o haftalara gelsem diye dua ediyorum şu an emin olun Allah yardımcınız olsun
Masal_2538 Herkeze cook teşekkür ediyorum allah razı olsun inanın dayanmak o kadar zor ki gözlerimden akan yaşlara hakim olamıyorum ama masalim için dayanmak zorundayım allahın izniyle bunlarda gecicek🙏 tam tamına 7 yıl sabrettim küçük mucizeme kavuşmak için buda geçicek canım kizim evlâdım 🙏🙏dualarınızı esirgemediginiz için allah razı olsun