Di-is 19 haftalık hamileyim bugun doktorum 2. düzey ultrason çektirmemi istedi acaba çektiren anneler varmı ?sonuç ne çıkıyo 🤔
Ozican Di-is detaylı ultrasondan bahsediyorsunuz.Bebeğinizin sağlığında problem varsa doktor bilgisini veriyor inceleyip detaylı veya gayet sağlıklı olduğunu her şeyin normal olduğunu söylüyor.