_glcnkeskn33 Merhabalar annelerim sizler ilk kaç numarayla başladınız bezlerde hastane çantasına 1 numara koydumuz mu ya da küçük gelme durumu filan oluyor mu
Deletedmom2224 _glcnkeskn33 önce 1 numarayla başlanır bebisler zaten küçücuk ilk doğduğunda 2 büyük gelir
Yagmurceren0 _glcnkeskn33 1 numara zaten 2-5 kilo dogan bebekler için genelllikle hep 1 numara tercih ediliyor bende 37.haftamdayım bende 1 numara aldım☺️
defne55 _glcnkeskn33 1 numara koydum 2-5 kg ortalama 3 kg doğsa küçük gelmez gelmesede hastaneden eve gelene kadar idare edecek artik😂
Elfida10 _glcnkeskn33 prematüre bebekler 0 dan başlıyor. Tugc Eğer sleppy marka alacaksanız 2 Den başlayın çünkü 1 numarası çok küçük
Tugc Prematüre bebekler icin genelde 1 numara ile başlıyorlar fakat kilo durumu normalse 2 numara ile başlanıyor
Serap46 Tugc hayır premature bebekler için premature bezleri var ayrı 1 numaradan da küçükler. Yenidoğan için 1 numara ideal, 2 numara fazla büyük gelir sızdırır. Tabi 7 kilo falan doğurursanız o ayrı 😃😃😃😋
_glcnkeskn33 Tugc Tugc benim tanıdıklarım hep 2 numarayla başladılar ama ben çok boşluk olsunda büyük olsunda istemiyorum ondan kararsız kalmıştım ama 1 le bir başlıyalım yanımada aldım zaten 2 numara hayırlısı olsun 🤩🤩
Deletedmom2224 Tugc prematüre bebeklerin bez numarası 0 dır. Yenidogan bebekler 1 numara ile başlar 2 numara büyük gelir
Yagmurceren0 _glcnkeskn33 evet gerçekten de çok küçük bende molfix 1yenidoğan aldım çok küçük çok tatlı ya sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin Rabbim
Melekgizem98 Ilk bebegimdede 1 numarayla basladim 2.ci bebegim icinde hastane cantama 1 numara koydum yeterli oluyor 2-5 kilo arasi bebekler icin zTen 1 numara
_glcnkeskn33 Melekgizem98 tamam ozman bende aynısını yapayım 1 aldım yinede 2 numaradan da bir kaç tane alırım ki olası bir durumda yanımda bulunsun bari 🥰🥰
EbruCnr _glcnkeskn33 Çocuğunun kilosuna göre değişir canım 0 numara yenidoğanlar az kilolu bebekler için Genelde 1 numara yeterli oluyor
Meleyke97 _glcnkeskn33 1 numarayla baslamistim oglumda.. hayr kucuk gelmedi aksine buyuk oluyo birazcik numarada)