bayanlar bir oglum var ve sıkıntısız bir gebelik yaşadım onda.4 yıl sonra tekrar ikinci bebeği istedik oldu ve 7 haftalikken kalbi durdu kurtaj oldum 4 ay önce ve genetik te kan pihtilasmaya yatkınlık çıktı coraspirin kullanıyorum o gunden beri ve doktorum gebelik olunca ignede kullanacaksin dedi.şimdi tekrardan hamile olduğumu öğrendim adet günüm yarin ve ben beş gün önce testle öğrendim üç gün önce beta hcg 10,62 cikti yarin kadın doğuma gideceğim erken mi acaba kese falan gozukmez daha biliyorum ama acaba hemen igneye baslatirmi aranızda keseden önce hemen igneye başlayan oldu mu.uzun oldu kusura bakmayın ama cok mu erken gitmiş oluyorum doktora acaba