Ksenanur Vitakobal iğnesi verdi sağlık ocağında ki doktorum gebeyim 2 günde 1 dediler bebeğe bir zararı olur mu
Hacer_ikiz_gebe Ksenanur bana da b12 iğnesi verdi eksikliğim cıktığı için dodex galiba adı.. ama kendi doktorum verdi haftada bir vuruncam. Kan tahliline göre verdiyse kadın doğum doktorunuza da danışıp öyle kullanın derim ama zararlı olacagını sanmam