41tuqba Anneler bebeğinizin cinsiyetinizi öğrendiniz mi doktorum bana %80kız dedi erkek hissediyorduk ama kız olduğunada çok sevindik yanılma payı olabilir mi
Adimadim Bizde bugun doktora gittik 11+6 ense kalinligina bakti %70 erkek dedi tabiki yanilma payı var ama saglikli hayirli olsunda kiz da erkekte olsa farketmez😁
Adimadim Meltem_tprk biz de sormadik hatta erken diye dusunuyordum ben ama doktor pat diye soyledi 😊 yanilma paylari oluyor bakalim kismet artik
Ozgesn Bizde 3 gün sonra 11 olacağız 5 Kasım da ikili testimiz var merakla bekliyorum belki tahmin yaparlar cinsiyetle alakalı diye . Ama 15 haftadan önce net bisey söylenen olmamış çevremde