Deletedmom0990 kubra_10 doktora gitmelisin benim günüm 3 gün geçti kan testi 2686 çıktı seninki düşük çıkmış değer daha yüksek olmalı Allah korusun dış gebelik te falan değer yukselmez fazla diye biliyorum erken teşhis önemli bir doktora görün derim emin ol ultrasona falan gir
Mutlu10 kubra_10 Hamile olabilirsin canım birdaha yaptır hamileysen yenidir ondan düşük çıkmıştır inşallah hamilesindir ❤😊
Deletedmom0990 kubra_10 gününü sen daha iyi bilirsin 8 gün geçti olarak yazmışsın ben 8 güne göre düşük bir değer diye yazdım bende yeni gebeyim 2 hafta oldu ogreneli ondan hala iyi bir doktor bulamadım araştırıyorum dış gebelik olabilir mi kimyasal gebelik mı falan ondan dolayı dış gebelik te hormon yeterince yukselmezmis bende yeni ogrendim
Mutlu10 kubra_10 Ben ilk 0.100 cıktı sonra 19 cıktı ondan biliyorum yani yoksa 0 olurdu 2 gün sonra bidaha yapın inşallah istediğiniz gibi sonuç alırsınız herşey gönlünüzce olsun ❤😊
Elif_kocaturk kubra_10 ay vallahi güzel haberler alıyorum bugün çok sevindimmmmm sağlıkla kucağına alırsın insallah darısı bana olsun inşallah benim daha günüme çok var gerçi 14 kasım 🙈
Ecelif kubra_10 canım geç döllenme de olabilir benim adetim 37 gün döngüsü. son adet tarihime 2 gün vardı ilaç kullanmam gerekti ama hamileler de yasakmış kan tahlili verdim 3.68 çıktı doktor beklemem gerektiğini adet döngüsü 37 gün olduğu için geç döllenme olabilir dedi sen en iyisi bir kaset test yap varsa inşallah çıkacaktır ben şuan 10+2 hamileyim
kubra_10 Ecelif doğru söylüyorsun canım, bencede geç döllenme oldu, kan tahlili yaptıracam bugün bi de, ona göre yine sonucu söylerim 😊 tebrik ederim senide 🥰
kubra_10 Elif_kocaturk çok teşekkür ederim canım benimmm, hep güzel haberler alalım böyle senden de bekliyoruz inşallah 🥰🙏🏼
ant2602 Elif_kocaturk sana tek şunu söyleyeyim fitil kullanırken hamile kalmışım yoğun ve kokulu akıntım vardı. Hamile kalmam zor dedim saldık kendimizi meğersem o kullandığım ilaçlar rahimi temizleyip bebeğe zemin hazırlıyormuş 😂bakalım sende ne olacak
Elif_kocaturk ant2602 ay valla mi 😱😱🥰🥰 biz korunmayı yeni bıraktık Biraktiğim ay gecikti ilk defa yani rahim.bebek için hazırlamıyordur belkide falan dediler fitil gerçekten temizliyo bence de kullanırken iltihaplı gibi sarı akıntı geliyodu ağrılarım da geçti bide ben ayna yardımıyla rahim ağzını görebiliyorum 🙄bu normal mi biliyorum ama daha önce baktığımda şişmiş meğer fiilden sonra baktım şişlik yoktu sanırım orda da iltihaplanma vardı ay inşallah bu ay kalırım ya ikinci ayımız 💃💃 31i yumurtlama 14kasim bat bakalım heyecanlandım şimdi sen öyle diyince 😂
ant2602 Elif_kocaturk inşallah hamile kalırsın İnan dediğim gibi oldu fitil kullanıyordum meğersem hamileymişim. Hatta son 2 fitili biraz geciktirdim koşturmaca oldu unuttum koyarken çok acıdı normalde hop diye girerdi 😊çok zorlandım aradan iki üç gün geçti adeti bekliyorum olmuyor. 7 gün sonunda arkadaş ısrarıyla test yaptım hamileymişim. Haber bekliyorum merak ettim aynısını olacak mı 😊
kubra_10 Elif_kocaturk inşallah hayırlı haberlerini duyarız canım bu fitil olayını ben de şimdi öğrenmiş oldum ama çok mantıklı. 😍
Elif_kocaturk kubra_10 ay inşallah kuzum haberleşiriz guz3k haberler gelirse daha 31i yumurtlama diye görünüyor ama ben şimdiden değerlendirmeye başladım inşallah tutar 😂 fitil temizlemiştir diye düşünüyorum 💃