Nuraslanklc Duuyguum derdin ne senin çocuğu üşütüp hastamı edeceksin daha doğmadan😡donar tabi donmazmı dondurma bile olur 🤯🤯
1234567bsr- Genelde buz ıstegı olan hamılelerde demır eksılıgının oldugunu soyluyorlar canım demırıne baktır
defne55 Duuyguum bebeğe bisey olmaz da sen hasta olunca ilaç içemiyorsun ölmezsin sürünürsün ona göre ye😂😂😂
Turkan123 Amacim dalga geçmek değil gerçekten bunu ciddi ciddi soruyor musun yoksa şaka mı yapıyorsun merak ettim
Duuyguum Turkan123 şaka yapıyorum kız donar mı hiç ama midemin buz gibi olduğu doğrudur cidden yiyorum buz dr bişe olmaz çok abartma dedi değerlerim de çok çok iyi maşallah heralde aşeriyorum
defne55 Cagla22 öyle ama bebeğe nolcak ona gidene kadar buz olur ateş 😂😂😂 af edersin bizim ağzımıza yapılır 😂
Turkan123 Duuyguum gerçekten bir an ciddi ciddi soruyorsun sandım allah seni ne yapmaya 😁🤣🤣 bende çok sicakliyorum ya içim yanıyor resmen hep soğuk şeyler canım çekiyor bende çocuk buz tutup zor çıkar icimden diye korkuyorum 🤣🤣