Hilahila Ursofalk 250 mg Kullanan Var Mı? Her yerimde kabarcıklar oluşmaya başladı son 3 günde. Bugün doktora gittim bu ilacı verdi. Kullanan yararını gören var mı acaba?
Hilahila Sabah akşam tok karnına alıyorum. 1 hafta düzenli kullanımdan sonra etkisini gösterdi. Şimdi hiç kaşıntım yok çok şükür. Kaşıntı geçene kadar da bepantholün yeni çıkan kaşıntı kremi sensidermi kullandım. O çok iyi geldi. Gece gidip nöbetçi eczaneden aldı eşim. Kesinlikle tavsiye ederim. Bir de yumurtayı bıraktım o kaşıntıyı tetikliyor.