Mervepasa2 18. Haftadan beri bebegimin kalbinde parlaklik var başka bulgu yok doktorum tek basina birsey ifade etmiyor ama isinin ehli bir perintalogun gormesinde fayda var. Bazen kendiliginden doguma madar bazende dogum esnasinda geciyor deyip prof. Bir perinataloga yönlendirdi o da baktı 45 dk inceledi baska bir bulgu goremedi tek basina birsey ifade etmiyor ama.genelde down olan bebeklerde oluyor deyip amniyosentez önerdi biz kabul etmedik amniyisentezi sorduk perinataloga eğer sonuçta down çıkarsa çozumu var mı diye aldirmaktan baska çözümü yok dedi . 28. Haftadayiz hala gecmedi fetal eko önerdi doktorumuz haftaya onunla uğraşacağız bakalım.